News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Technative's Stereo / HT set

Started by Technative, March 10, 2015, 22:27:11 PM

Previous topic - Next topic

Technative

Quote from: Marius on January 13, 2025, 19:48:36 PMIk had dezelfde ervaring in Veldhoven met deze draaitafel (en speakers). Ik dus ook naar Rik maar na wat onduidelijkheid over de levertijd voelde ik de bui al hangen en ben voor een Rega gegaan. Jammer is dat.
Ja, ik snap helemaal wat je bedoelt. Is erg vervelend, maar ja, "de aanhouder wint" zei m'n moeder altijd
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

Technative

Quote from: AudioEnZo on January 14, 2025, 10:19:48 AMGeduld is dan wel een schone zaak........maar het kan ook te gek hè  :shocked:

Ik hoop voor je dat er toch wel wat schot in gaat komen binnenkort!
Ik hoop het ook Rene! Gaat vast goed komen. Misschien dat ik Rik nog een beetje kan helpen en adviseren. Krijg van alle kanten te horen dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Zonde van dat mooie product en slecht voor zijn naam, dus wellicht dat ik hem daar iets bij kan helpen.

We gaan het zien!
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

Maikel

Quote from: Technative on January 14, 2025, 10:55:37 AMJa, ik snap helemaal wat je bedoelt. Is erg vervelend, maar ja, "de aanhouder wint" zei m'n moeder altijd
Absoluut waar Paco!! Hoop dat t goed gaat komen. En als ie er dan is is t wel dubbel genieten

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set:
- Pioneer VSX-LX51
- Speakers: Peerless PP33 front - Kef UniQ mid
- Projector: Epson EH TW550 720p
- Scherm Kingpin 2.4m

Technative

Vanmiddag even langsgegaan bij de firma Stoet in een poging helderheid te keijgen over levering van de Takumi. Ben zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Ruben, verkoopmedewerker. Helaas was Rik zelf niet aanwezig.

Leuk zitten kletsen, bijna een uur lang onder het genot van een kop koffie. Lang verhaal kort: Rik is niet happy met de kwaliteit van sommige onderdelen waardoor er leverprobremen zijn ontstaan. Dit is wat Ruben zo heeft meegepikt in gesprekken die gevoerd zijn. Het is hem niet direct zo verteld, dus het is een soort van "horen zeggen" en meer info had hij dan ook niet.

Beetje rare gang van zaken, dat je je collega's niet 1 op 1 informeert, maar goed. Het devies is dus gewoon te wachten.

Heb aangegeven dat ik blij ben dat er blijkbaar geen concessies in kwaliteit gedaan worden om maar te kunnen leveren. Is eerder een pluspunt dan een minpunt in mijn boekje. Maar informeer klanten hier gewoon open over! Daar zit 'm voor mij de crux. Heb aangegeven dat wachten geen probleem is, al wordt het april of nog later, als 'ie dan maar geleverd wordt en als ik maar weet waar ik aan toe ben. Ik zit niet zonder (heb de Pro-Ject Debut Carbon staan dus kan al lekker plaatjes draaien) dus wachten is geen probleem (hoewel de gretigheid wel weer zeer aanwezig was bij de aanblik van de demo Takumi draaitafel!).

Dus: geduld beoefenen... Komt goed, dat kan ik! Denk ik...

AudioEnZo

Ik snap hoe dit voelt Paco. Als je ergens je oor op hebt laten vallen wil je het eigenlijk gisteren al hebben, dus ik voel met je mee  :grin:

Technative

Tuurlijk, komt goed. "Wat in het vat zit verzuurt niet" en "het begin van de heb is het einde van de begeerte" en zo nog wat gezegden...

Komt goed!

SMF spam blocked by CleanTalk