News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Welke muziek dvd zit in de speler.

Started by Nb, January 13, 2024, 21:40:50 PM

Previous topic - Next topic

Nb

Maar eens een topic over muziek dvd's aan gemaakt.
Ik heb er behoorlijk wat en keek ze bijna nooit.
Daarom laatst een aantal aan mijn broer gegeven en een aantal naar de kringloop gebracht.
Ik heb er best nog wat over.  Ze zitten vaak ook bij deluxe cd boxsets enzo.
Er is toch nooit iets op tv, dus ga ik ze maar eens draaien.
Vanavond afgetrapt met:
Porcupine Tree. Octane Twisted.
De luxe dubbel cd met dvd. De dvd zit in een apart dun doosje.

Jan

Heb het topic verplaatst naar "Muziek op Blu-Ray & DVD", neem aan dat je ze niet wilt verkopen.
Rega Brio, Rega Apollo CDP, Rega Fono MM mk3
Pro-Ject Perspective + Sumiko Wellfleet MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Chris Cables The Core Function interlink
Chris Cables The Curious Connector interlink
Pro-Ject Audio Connect it CC phono interlink
JKE hifi bi-wire luidsprekerkabels
Meze Audio 99 Classics

Nb

Quote from: Jan on January 14, 2024, 13:22:46 PMHeb het topic verplaatst naar "Muziek op Blu-Ray & DVD", neem aan dat je ze niet wilt verkopen.

Bedankt. Nee wat ik nog aan dvd's heb. wil ik houden

Onder013

Gisteren een heel bijzondere ervaring gehad. Heb de Matthäus-Passion voor het eerst van begin tot end gezien, gehoord en beleefd.
Kende wel al wat delen van het geheel, maar nu integraal het geheel meegemaakt te hebben maakte veel indruk.
Btw: ik ben niet naar een uitvoering van de Matthäus geweest. Gewoon thuis de dvd gespeeld (Nederlands Kamerkoor, Holland Baroque, Roder Jongenskoor en solisten o.l.v. Reinbert de Leeuw).
Wat een passie zie je dan niet alleen in het verhaal en de muziek, maar ook bij de leden van de koren, de musici, de solisten en niet in de laatste plaats de dirigent. Alleen al dát maakte het tot iets heel bijzonders.

Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

AudioEnZo

Zo zie je maar Henk, voor een mooie beleving hoef je de deur niet meer uit, mede dankzij je mooie set  :azn:
In het echt zal de beleving natuurlijk nog intenser zijn, maar als je op deze manier ook zo kunt genieten, top!

SMF spam blocked by CleanTalk