News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Welk album ga je in de nabije toekomst aanschaffn.

Started by Nb, October 17, 2022, 19:00:00 PM

Previous topic - Next topic

Nb

De 28e oktober komt de geremasterde versie van het album Revolver, van The Beatles uit.
Een heel uitgebreide, als dubbel cd en als enkele. En diverse uitvoeringen op vinyl.
Ik ga voor de dubbel cd. Heb de oude versie al maar ben benieuwd naar de nummers die daar niet opstaan en de geluidskwaliteit.

https://www.rollingstone.com/music/music-features/the-beatles-revolver-unheard-archives-sheffield-1234587264/

Jan

Heb LP's op het verlanglijstje bij Bol.com staan. Deze wordt zo nu en dan aangepast. Meestal bij speciale gelegenheden wordt er uit het verlanglijstje 1 of 2 albums besteld.
Rega Brio, Rega Apollo CDP
Pro-Ject Perspective + Sumiko Wellfleet MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Chris Cables The Curious Connector interlink
Pro-Ject Audio Connect it CC phono interlink
JKE hifi bi-wire luidsprekerkabels
Meze Audio 99 Classics

Nb

Quote from: Jan on October 17, 2022, 19:06:26 PMHeb LP's op het verlanglijstje bij Bol.com staan. Deze wordt zo nu en dan aangepast. Meestal bij speciale gelegenheden wordt er uit het verlanglijstje 1 of 2 albums besteld.

Vergelijk je wel eens? Ik heb Amazon (prime) en betaal geen verzendkosten.
Ook is me opgevallen dat dezelfde items bij Bol vaak duurder zijn.

Jan

Ik vergelijk het wel met Amazon. De Santana LP wat ik vorige maand hebt aangeschaft was via Amazon, daar was het goedkoper. Terwijl de album van Pat Metheny via Bol was aangeschaft.
Pro-Ject Perspective + Sumiko Wellfleet MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Meze Audio 99 Classics

Jan

Ik volg dagelijks onderstaande site:
https://www.analogplanet.com/category/album-review
Als ik een interessante album zie, ga ik het eerst beluisteren via Spotify, bevalt het me plaats ik de album op mijn verlanglijstje. Heb toch een aantal albums, vooral LP's, aangeschaft wat ik via deze site heb ontdekt.
Meze Audio 99 Classics

SMF spam blocked by CleanTalk