News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Dutch Audio Event 2022

Started by AudioEnZo, October 10, 2022, 13:26:58 PM

Previous topic - Next topic

AudioEnZo

Net zoals afgelopen jaren (wel met een Corona pauze ertussen) heb ik met mijn meisje het Dutch Audio Event bezocht. Mooie dingen gehoord, ook minder mooie dingen gehoord.
Zie hier hieronder dus een visuele impressie zoals ik dit event zie en vast wil leggen. Uiteraard veel overzichten maar ik heb geprobeerd er ook wat details te vangen.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

Onder013

Fraaie foto's René. Was er een set of onderdeel dat het al de moeite waard maakte om naar Veldhoven te gaan?
Dit jaar kon ik helaas niet, maar de bovenstaande vraag stelde ik me altijd op de weg terug.

Leuk die foto (8) van Steinway Lyngdorf met de luidspreker met oneindig veel units tegenover die twee boxjes die tegen het plafond zijn opgehangen. Welke speelt? :laugh:

Groetend,
Henk
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

Nb

Mooie foto's. Wat me wel opvalt dat het allemaal wat groot voor de gemiddelde huiskamer is.

AudioEnZo

@Henk, haha ja die kleine speakertjes boven die Steinway zijn gaaf  :laugh:
Er waren verschillende sets best de moeite, Stilla luidsprekers vind ik erg fraai, alhoewel er nu wat teveel laag was (akoestiek wellicht), is foto 23.

De Trax set van foto 20 klonk ook erg goed!

@Nb, ja er staat wel behoorlijk groot spul opgesteld, zijn vaak wel de prestige stukken. Maar ook best wat kleiner spul hoor, maar de foto's daarvan kwamen hier niet altijd door de kwaliteits-commissie  :cheesy: