News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Cd speler 40 jaar

Started by Nb, October 06, 2022, 16:32:52 PM

Previous topic - Next topic

Maikel

Quote from: Frits Denon on December 11, 2024, 13:06:56 PMDank. Is ook een zware speler qua gewicht. Is mooi degelijk gebouwd. De interlink is ook zeker geen goedkope dropveter. Heb deze destijds bij mijn elektronica winkel gekocht op advies dat dat een goede zou zijn. Mooie mantel en fraaie stekkers zitten eraan. Merkje zou ik even moeten zoeken of dat er op staat.
Ja das een mooie speler hoor. Kost wat heb je ook wat. Ben wel benieuwd welke interlink je nu hebt

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set:
- Pioneer VSX-LX51
- Speakers: Peerless PP33 front - Kef UniQ mid
- Projector: Epson EH TW550 720p
- Scherm Kingpin 2.4m

Frits Denon

Ik kan geen merknaam vinden op de interlink. Ik zou ze als volgt beschrijven:

Ze zijn 75 cm lang, blauw gevlochten 2 draads nylon buiten mantel met een wit gekruiste draad erin.

20 cm van elk uiteinde bij de splitsing een anti interference filter.

Die tekst staat ook op de voor- en achterzijde van de filters.

De stekkers zijn zilverkleurig met resp tekst: Audio R in rood en audio L in groen.

Binnenin de stekker, links wit en rechts rood. Massa buitenkant en de pin goudkleurig.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac Vela BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

SMF spam blocked by CleanTalk