News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Forum Feedback

Started by Mieniemie, February 27, 2015, 13:58:09 PM

Previous topic - Next topic

Batman

Heren en Dames,

Ik zie dat we toch ook wel een aantal meelezers hebben, ik wil graag leden die;
  • langer dan 730 dagen geleden ingelogd hebben (2 jaar)
  • geen posts hebben
verwijderen.

Graag jullie mening of ik dit kan doorvoeren
Edit: zin aangepast

Frits Denon

Sorry. Ik begrijp jouw vraag niet. Wat kan doorvoeren? Afvoeren als lid denk ik?
Speakers Elac: FS 249.3, BS 403 (2x), Hepta Gem, Visonik David
Subs: Elac ESP 2040 (2x), Rel Q200E,
Versterkers: Accuphase E-270, Denon: PMA 2000ae, PMA 2010ae, Scott A436
CD Denon: SACD DCD 2000ae, DVD DBT 3313UD, CD Kenwood DP-880SG
Tuners: Denon DNP 720ae (2x), Scott T 526
Draaitafel: Sony PS-X4

AudioEnZo

Ja dat Frits. Als je al zolang lid bent maar al heel lang hier niet bent geweest en nog nooit een bericht hebt gepost, dan worden ze uitgeschreven.

Dat zorgt voor een betere beheersbaarheid van het forum en een gemiddeld iets actievere populatie.

Ik zeg doen...

Jan

Rega Brio, Rega Apollo CDP
Pro-Ject Perspective + Sumiko Olympia MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Chris Cables The Curious Connector interlink
Pro-Ject Audio Connect it CC phono interlink
JKE hifi bi-wire luidsprekerkabels
Meze Audio 99 Classics

Batman

Quote from: Frits Denon on August 03, 2023, 19:55:36 PMSorry. Ik begrijp jouw vraag niet. Wat kan doorvoeren? Afvoeren als lid denk ik?
Klopt, dat boel ik inderdaad, leden verwijderen. Zal de post aanpassen
Akkoord?

Batman

Ik zag dat de onlangs verwijderde nep-users opnieuw aangemeld hebben
Ik heb daarom zojuist een minimum leeftijd ingesteld voor nieuwe leden (12 jaar oud) zodat hopelijk dit niet meer gebeurd. Ik weet alleen niet hoe het nieuwe lid mechanisme nu werkt, ik verwacht dat er een extra veld is om je geboortedatum in te vullen. Zit even te denken hoe we dat kunnen testen?

AudioEnZo

Zo dus:
You cannot view this attachment.

Kan je niet instellen dat nieuwe leden goedgekeurd moeten worden door een admin of mod? Dan stoppen we ze al bij de ingang.

Maikel

Quote from: AudioEnZo on August 04, 2023, 09:56:21 AMZo dus:
You cannot view this attachment.

Kan je niet instellen dat nieuwe leden goedgekeurd moeten worden door een admin of mod? Dan stoppen we ze al bij de ingang.
Aah Dank je René.
Ja kan met admin goedkeuring maar ik heb daar zeker geen tijd voor om dat regelmatig te checken.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set

Frits Denon

Ik weet niet wat je regelmatig vindt. Maar ik denk ook niet dat het storm loopt met de aanmeldingen. Kun je m.i. rustig de tijd voor nemen.
Speakers Elac: FS 249.3, BS 403 (2x), Hepta Gem, Visonik David
Subs: Elac ESP 2040 (2x), Rel Q200E,
Versterkers: Accuphase E-270, Denon: PMA 2000ae, PMA 2010ae, Scott A436
CD Denon: SACD DCD 2000ae, DVD DBT 3313UD, CD Kenwood DP-880SG
Tuners: Denon DNP 720ae (2x), Scott T 526
Draaitafel: Sony PS-X4

Maikel

Quote from: Frits Denon on August 04, 2023, 15:42:55 PMIk weet niet wat je regelmatig vindt. Maar ik denk ook niet dat het storm loopt met de aanmeldingen. Kun je m.i. rustig de tijd voor nemen.
Ja daar heb je ook een punt Frits :)
Wat vind de rest?
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set

AudioEnZo

Er loopt idd geen bloed uit lijkt mij  :blank:

Batman

Goedemorgen,

Zojuist heb ik een groot aantal database wijzigingen doorgevoerd m.b.t. een onjuiste taal-instelling. Deze verkeerde instelling zorgde al geruime tijd voor een groot aantal foutmeldingen
Dankzij een tip van Rene heb ik zojuist deze instellingen gewijzigd.

LET OP!!
Dit kan invloed hebben op je gebruikersnaam, je displaynaam, je webadres, maar zelfs op je wachtwoord als je daar speciale karakters in gebruikt hebt (met opzet of per ongeluk)
In dat laatste geval; doe aub een wachwoordwijziging om dit zelf recht te zetten of stuur een bericht naar bij als Maikel of Batman of laat hier een bericht achter aub
In de gevallen van naam en andere info; graag aanpassen

Mocht je iets zien wat niet in de haak is / niet klopt / er raar uitziet; meld het dan aub
Ik heb een backup van de database gemaakt dus die kan ik terugzetten, maar dan zijn we wel weer terug bij af.

Hopelijk zijn we weer een stap verder in een optimaal draaiend forum

Groeten Maikel/Batman

Batman

Tweede update;
Tapatalk allerlaatste update versie SMF2.1- Version 5.1.4 geinstalleerd. Wijziging rechten binnen Tapatalk files rechtgezet
Versie naar php 8.1 gezet (kon eerder niet ivm Tapatalk)

AudioEnZo

Quote from: Batman on September 11, 2023, 09:44:08 AMGoedemorgen,

Zojuist heb ik een groot aantal database wijzigingen doorgevoerd m.b.t. een onjuiste taal-instelling. Deze verkeerde instelling zorgde al geruime tijd voor een groot aantal foutmeldingen
Dankzij een tip van Rene heb ik zojuist deze instellingen gewijzigd.

LET OP!!
Dit kan invloed hebben op je gebruikersnaam, je displaynaam, je webadres, maar zelfs op je wachtwoord als je daar speciale karakters in gebruikt hebt (met opzet of per ongeluk)
In dat laatste geval; doe aub een wachwoordwijziging om dit zelf recht te zetten of stuur een bericht naar bij als Maikel of Batman of laat hier een bericht achter aub
In de gevallen van naam en andere info; graag aanpassen

Mocht je iets zien wat niet in de haak is / niet klopt / er raar uitziet; meld het dan aub
Ik heb een backup van de database gemaakt dus die kan ik terugzetten, maar dan zijn we wel weer terug bij af.

Hopelijk zijn we weer een stap verder in een optimaal draaiend forum

Groeten Maikel/Batman
Goeie actie Maikel, top. Werkt hier naar behoren  :cheesy:

Batman

Quote from: AudioEnZo on September 11, 2023, 10:38:10 AMGoeie actie Maikel, top. Werkt hier naar behoren  :cheesy:
Goed te horen Rene  :K
Mocht iemand anders iets zien wat niet klopt, graag even melden bij mij