News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Forum Feedback

Started by Mieniemie, February 27, 2015, 13:58:09 PM

Previous topic - Next topic

Technative

Bedankt voor je inzet Maikel! Wordt zeer gewaardeerd.
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

Batman

Quote from: Technative on July 04, 2022, 16:10:51 PMBedankt voor je inzet Maikel! Wordt zeer gewaardeerd.
Graag gedaan Paco
Draag t forum een warm hart toe en ben blij dat ik de mogelijkheden heb om t forum te blijven laten draaien :)

Nb

Helemaal mee met Paco eens.
Huiskamer: Marantz PM6007, Q Acoustics 3050,
Marantz cd5000 - Pioneer DVLX50 sacd/dvd -  Pioneer PD 5700 - Quantis digitale radio tuner - BLS B11 Bluetooth receiver.
Head- fi- Sennheiser HD 700 - Sennheiser IE 800.
-----
Slaapvertrek: Marantz PM 6004. Infinity Alpha 10, Philips cd 723, albrecht dab+ radio.

AudioEnZo

Batman

Batman

De smileys modules voor deze versie zijn niet echt aanwezig, ik heb we de smileys standaard aangepast zodat er nu ook een youtube koppeling standaard in staat.
Verder heb ik zojuist een login blokker ingesteld met de volgende opties;
Number of allowed login attempts                  5
Login attempt check time range in minutes      60
Account locked retry minutes                     15
Send email on failed login attempt                  aan
Allow users to protect their account by ip address   aan
Secure Login Link Expire time in minutes       30

Hiermee heb je dus onder jouw account de mogelijkheid dat je je eigen ip adres via
https://www.what-is-my-ipv4.com invult, hiermee help je het forum veiliger te maken en deze module helpt daar ook bij
Als je een VPN gebruikt, denk hier dan aan als je je ip adres invult

Batman

issues met attachments zou hopelijk nu opgelost moeten zijn, er zaten een aantal fouten in de verwijzingen en deze zijn gecorrigeerd

Nb

Prima gedaan.
Ik merk tot nu toe niks vervelends aan de update.
De lay out is prettiger dan de vorige.
Marantz cd5000 - Pioneer DVLX50 sacd/dvd -  Pioneer PD 5700 - Quantis digitale radio tuner - BLS B11 Bluetooth receiver.
-----
Slaapvertrek: Marantz PM 6004. Infinity Alpha 10, Philips cd 723, albrecht dab+ radio.

Batman

Quote from: Nb on July 05, 2022, 15:37:46 PMPrima gedaan.
Ik merk tot nu toe niks vervelends aan de update.
De lay out is prettiger dan de vorige.

Aah das goed te horen Nils, hopelijk heeft de rest dezelfde resultaten

AudioEnZo

In Tapatalk valt me op dat de volgorde van de laatste berichten in een draadje erg in de war is. Zien anderen dit verschijnsel ook?

Maikel

Quote from: AudioEnZo on August 15, 2022, 18:40:33 PMIn Tapatalk valt me op dat de volgorde van de laatste berichten in een draadje erg in de war is. Zien anderen dit verschijnsel ook?
Sorry zie je berichtje nu pas, heb je een schermprintje voor mij?
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001 - Benz micro ACE low - Salas Folded Phono Stage + Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi2, LiFePO4wered3, Soekris dam1021 DAC
- Versterker: Unison research Simply two
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set

AudioEnZo

Quote from: Maikel on August 26, 2022, 09:14:41 AMSorry zie je berichtje nu pas, heb je een schermprintje voor mij?
In het 1e screenshot zie een bericht van jou Batman van 5 juli.
Daaronder die van mij van 15 augustus
Daaronder de jouwe van vandaag 26 augustus.

In de 2e screenshot zie je dat onder die van jouw van vandaag, oudere berichten van Henk van 4 juli staan

Duidelijk is ook dat de berichtnummering in Tapatalk niet overeenkomt met de nummering via de browser weergegeven. Heel vreemd.

AudioEnZo

Dit verschijnsel treed zo te zien alleen op als ik vanuit de link in mail direct naar Tapatalk ga (heb ik zo ingesteld).
Als ik in Tapatalk het draadje ververs staat alles wel weer goed.

Steek er niet teveel tijd in hoor, is maar een klein "ongemakje"

AudioEnZo

Ik heb het idee dat er geen mail meer wordt verstuurd met notificaties van reacties. Anderen ook opgevallen?

Nb

Daar let ik eigenlijk nooit op.
-----