News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Het algemene Marantz versterker topic

Started by Eddye, February 21, 2015, 14:11:51 PM

Previous topic - Next topic

Nb

Het begint op te schieten , de weg naar je 8005. LOL
Het er naar toe leven is ook mooi. 

Cornelis1921

Quote from: Nb on August 01, 2017, 10:03:50 AM
Het begint op te schieten , de weg naar je 8005. LOL
Het er naar toe leven is ook mooi.
Dat ben ik niet met je eens, Nb, want het sparen van een Wajong-uitkering valt mij zwaar (tegen). Al moet iedereen keuzes maken, als men officieel met zijn inkomen binnen de armoedegrens valt, is het bijna onmogelijk. Vroeger kon ik met mijn uitkering veel meer doen, maar de laatste jaren valt dat vies tegen. Vooral de torenhoge vaste lasten en de variabele ziektekosten doen je de das om. Maar dit even off-topic - sorry moderator.
CD6006 * SA8003 * PM8005 * TU1500AE * Harbeth HL-P3ES-2 (2X) * Epos stands * DT880 Premium 250Ω ♪) HD600 * Headbox S * ...and lots of software (CD's of course) :music2:

Nb

Creatief zijn, met het uitgavenpatroon is het devies.   :sleepy:
Ik heb ook een zelfde soort inkomen. Als je echt iets wil aanschaffen qua hobby, is het ergens anders op bezuinigen. Goed om je heen kijken. Wat dat laatste betreft kun je via het www toch op veel zaken besparen. Bijv. overstappen van diensten , zoals zorg, energie, verzekeringen. Het is wel gezoek, maar de tijd heb ik.

SMF spam blocked by CleanTalk