News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

De set van Rob46

Started by Rob46, March 01, 2018, 14:19:04 PM

Previous topic - Next topic

Technative

Mooie plannen. Als tip: We hebben een forumlid Viktor, forumnaam "Vik" die CineMike vertegenwoordigt in de Benelux, dus wellicht dat je met hem kunt schakelen?
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

stereotypisch

Quote from: Maikel on October 29, 2018, 01:02:11 AM
Jazeker, ik hoopte al dat je die vraag zou stellen
Ik heb heel positieve verhalen gelezen van een forum-vriend van HTforum HTip. Zijn naam is Philip en hij heeft al zijn Marantz/Denon apparatuur laten modificeren door CineMike. Op het HTforum is daar is z’n topic veel over te lezen en de verschillen schijnen aanzienlijk te zijn. Modificaties in verschillende niveaus.
Ik heb persoonlijk geen ervaringen met CineMike maar acht Philip als een serieuze en nuchtere kerel.
Heb wel ervaring met modificaties en verbeteringen in bijvoorbeeld voeding en koppelcondensatoren zijn zeer duidelijk waarneembaar en kunnen een apparaat naar een niveau tillen waar je anders serieus veel meer voor betaald.

PS1: Philip is volgens mij niet meer actief, ik ook niet meer, op het HTforum, maar info is daar nog wel te lezen.
PS2: Simon, Stereotypisch, is enorm geïnteresseerd een test met zijn voorversterker bij jou te doen, zie zijn topic;
https://www.stereoforum.nl/index.php?topic=210.msg16681#msg16681

Sent from my iPhone using Tapatalk

zou altijd leuk zijn wat te vergelijken uiteraard!
dat maakt voor mij dit forum ook juist ‘fun’!
fluffybunnywho? ()() fortyseventen,
>>yeahthatsright>O<range<<

SMF spam blocked by CleanTalk