News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

The best power supply in the world ?

Started by Kingpin, July 09, 2017, 14:53:55 PM

Previous topic - Next topic

Kingpin

Quote from: Jan on January 12, 2019, 13:22:28 PM
Als ik het mag samenvatten: is jouw voeding een geduchte concurrent met de geteste voedingen (Ifi Audio iPower niet meegerekend), maar heeft jouw voeding een zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Niet om arrogant over te komen maar mijn meetwaardes zien er wel beter uit, ook veel minder spikes, zie mijn bovenstaande meting in het audiogebied en vergelijk dat eens met hun testen.
En .... vergeet niet dat mijn metingen aan het uiteinde van het dc-snoer zijn gemeten !

Mijn analyzer in verhouding tot hun Audio Precision zit qua ruisvloer ongeveer 10dB verschil in, daarentegen is mijn ripple nauwkeurigheid over het volle bereik ietwat beter.
Veel verschil zit er dus niet zoveel in qua analyzer.

Dat mijn voeding een geduchte concurrent is dat weet ik wel zeker, zo ook mijn vorige netvoedingen en de testen met ervaringen die erover geschreven zijn.
Die zitten een beetje in dezelfde prijsklasse, deze lipo voeding is echt de overtreffende trap, eerlijk gezegd heb ik qua meetwaardes geen betere gezien.
Is ook niet zo gek als je 4 van op dit moment de beste regelatoren gebruikt, gevoed door een graphene lipo die de laagste interne weerstand heeft (ja lager als de supercapacitor).

Als ik prijstechnisch ga vergelijken is deze voeding veruit de duurste, qua onderdelen zit ik al over de gemiddelde prijs die de geteste exemplaren kosten.
Maar goed daar zit dus wel een zeer mooie user interface op en geen knoppen.
De voeding aanzetten hoeft je alleen maar je vinger op het glas te tikken.
Ook heb ik veel aandacht besteed aan de veiligheid.
Ja dat alles heeft zo z'n prijs.
Cayin A-55T KT88 Svetlana winged "C", Telefunken ECC83 "Smooth Large Plates", Sylvania 5814A NOS "Black Plate", Logitech Squeezebox Touch, DIY LiPo Power Supply voor Touch, Metrum NOS DAC Quad, DIY Power Supply voor Metrum DAC, miniDSP DDRC-22D, miniDSP DIY LiPo Power Supply, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Canare 4S8, Copulare Zonal Rack

Kingpin

Ik vond voor de prijs de Farad een zeer mooi product.
Daar zou ik wel eens een fft plot ingezoomed willen zien of op de tijdas de switching puls kunt zien wanneer er over geschakeld wordt tussen de supercapacitors, dat doet zijn concurrent de lps-1 namelijk wel ... en dat lees je bijna nooit.
Cayin A-55T KT88 Svetlana winged "C", Telefunken ECC83 "Smooth Large Plates", Sylvania 5814A NOS "Black Plate", Logitech Squeezebox Touch, DIY LiPo Power Supply voor Touch, Metrum NOS DAC Quad, DIY Power Supply voor Metrum DAC, miniDSP DDRC-22D, miniDSP DIY LiPo Power Supply, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Canare 4S8, Copulare Zonal Rack

Kingpin

Hier een kleine impressie van de UI en de autocharge functie ...

Onder013

Quote from: Kingpin on January 26, 2019, 17:46:19 PM
Hier een kleine impressie van de UI en de autocharge functie ...

Ziet er gelikt en professioneel uit Eric :thumbsup:
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

Kingpin

Bedankt Henk.
Morgen alles weer inbouwen, testen heeft nu lang genoeg geduurd.
Hoop dat ik alles in m'n rack krijg, ben er bang voor ...

Maikel

Succes Eric. Ziet er inderdaad super gelikt uit. Ben benieuwd hoe t eruit ziet samen met je andere apparatuur, met name omdat deze behuizing er zo mooi uit ziet.

Wellicht met wat creativiteit krijg je alles er nog weer in.
Volgende project: extra etage bij in je rack. En zo blijf je lekker bezig

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set:
- Pioneer VSX-LX51
- Speakers: Peerless PP33 front - Kef UniQ mid
- Projector: Epson EH TW550 720p
- Scherm Kingpin 2.4m

Kingpin

Het past .. beetje krap ...
De Touch kun je nog net zien op de vloer ... dat geeft ook niet is alleen een 'doorgeefluik' en achter de dac zit nog een voeding voor de dac zelf.
Misschien maar eens wat anders tezijnetijd.

chansig

:rock: :rock: :rock: :rock:

Gr. Hans

stereotypisch

Veel respect voor je doorzettingsvermogen tot het gaatje te willen gaan, vakmansschap.. top gewoon!
fluffybunnywho? ()() fortyseventen,
>>yeahthatsright>O<range<<

Kingpin

SMF spam blocked by CleanTalk