News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Moon MiND 180 app voor Androïd

Started by Onder013, May 13, 2016, 16:44:29 PM

Previous topic - Next topic

Onder013

De Androïd app voor de Simaudio Moon MiND 180 renderer is na lang wachten beschikbaar in de Play store.

De app is voorzien van de basale functies (waaronder fast forward en backward) en werkt feilloos. Heel plezierig om vanaf de telefoon nu de MiND te kunnen bedienen.
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

Frank2

Goed nieuws, ga m straks installeren. Dank je wel Henk voor de mededeling.
Een set die muziek maakt waardoor ik met volle teugen kan genieten.

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Frank2

Ik heb na de moon te hebben geüpdatet de moon app geïnstalleerd. Hij doet het prima.

Maar ik merk iets op wat ik niet kan verklaren, de muziek via bubble klinkt fractioneel iets anders dan de moon app, de laatste is meer gestokener. Iets helderder iets frisser. Bij Radio zijn de verschillen groter. Verder is alles hetzelfde, dus hdd op de server en mimim server.

Kan iemand dit bevestigen?

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Onder013

Quote from: Frank2 on May 14, 2016, 14:39:25 PM
Ik heb na de moon te hebben geüpdatet de moon app geïnstalleerd. Hij doet het prima.

Maar ik merk iets op wat ik niet kan verklaren, de muziek via bubble klinkt fractioneel iets anders dan de moon app, de laatste is meer gestokener. Iets helderder iets frisser. Bij Radio zijn de verschillen groter. Verder is alles hetzelfde, dus hdd op de server en mimim server.

Kan iemand dit bevestigen?

De moon app is een controller en doet niets met de muziekbestanden dan zorgen dat de server software de file naar de mind (renderer) stuurt.
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

Frank2

Dat zou inderdaad wel zo moeten zijn, toch hoor ik kleine verschillen en dat kan ik niet verklaren.

chansig

Iets minder drinken ? Van de geestverruimende middelen afblijven ? Mindset van de dag ? Inbeelding ?

Ga er in ieder geval maar vanuit dat het niet klopt wat je meent te horen...vaak verdwijnt het dan ook met de tijd.

Gr Hans

Drone

Quote from: chansig on May 15, 2016, 12:18:59 PM
Iets minder drinken ? Van de geestverruimende middelen afblijven ? Mindset van de dag ? Inbeelding ?

Ga er in ieder geval maar vanuit dat het niet klopt wat je meent te horen...vaak verdwijnt het dan ook met de tijd.

Gr Hans

Nou zeg Hans. Ik ben hier voor minder geband :D
❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️

Technative

Quote from: Drone on May 16, 2016, 23:12:12 PM
Nou zeg Hans. Ik ben hier voor minder geband :D

Neuh... Denk ik niet!  :D

Maar welkom terug, Theo!
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

SMF spam blocked by CleanTalk