News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Re: Netsnoeren belangrijk ?

Started by chansig, June 21, 2015, 10:00:30 AM

Previous topic - Next topic

chansig

Het onderwerp is niet zozeer gevoelig (tenzij je iets verkeerd doet...stroom blijft gevaarlijk) meer de wijze waarop m'n hun ervaringen hierover ventileren. Die vind ik soms tenenkrommend. Maar dat is mijn probleem.

Gr Hans

chansig

Mijn post is overigens ook tenenkrommend als het gaat om goed taalgebruik.

Gr Hans

Drone

Quote from: Pass2present on June 21, 2015, 09:54:45 AM
@michel69   Lijkt het je niet beter als je vragen en gegevensuitwisselingen betreffende jouw set in een door jou te openen topic plaatst ?
Zolang het een paar vragen betreft in het topic van een ander is het uiteraard geen probleem, maar nu ik hier ook al het onderwerp netbekabeling aangehaald zie worden (blijft een ''gevoelig'' onderwerp) ben ik bang dat dit topic weer gaat verzanden in een welles/nietes spel met de meest uiteenlopende discussies en dat lijkt mij niet gepast in een topic waar op verzoek van de TS onlangs juist de bezem doorheen gehaald is  ;)
Precies! Iedere keer die netsnoertjes schaadt de leesbaarheid van vele topics.

Maak desnoods een aparte "netsnoeren zandbak" vóór en dóór liefhebbers, niks mis mee.

❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️

Frank2

Ik zal niet meer steeds schrijven over netsnoeren en stekker blokken kan het wel  begrijpen dat het weerstand oproept. Er is een apart topic voor geopend.
Een set die muziek maakt waardoor ik met volle teugen kan genieten.

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Drone

Quote from: Frank2 on June 21, 2015, 11:12:11 AM
Ik zal niet meer steeds schrijven over netsnoeren en stekker blokken. Maar was ik daar ooit mee begonnen ipv veel later had ik mij duizenden euro s bespaard en had ik nog steeds een t+a speakers er staan met accuphase 206. Geen usher, belles, arcam, Cambridge audio en vele snoeren en ga zo maar door.
Ik weet wel dat er members zijn die dit niet willen beloven of nog nooit hebben ervaren. Dus ik zal er nu niet meer over beginnen ook in de toekomst niet.
Dat hoeft niet Frank, ik begrijp je best wel en denk ook zeker dat je met netsnoeren "iets" kunt bijschaven aan de klank, dat er zelfs sprake kan zijn van een mismatch met de apparatuur.

Wat dat aangaat alle respect voor jouw pioniersarbeid.  Ik denk alleen dat je de berichtgeving hierover een beetje moet kanaliseren en wellicht beperken tot een wat meer specifiek daartoe ingerichte plek op het (ieder) forum.

Dit zal de leesbaarheid van vele topics ten goede komen, bovendien kunnen mensen - die meer over de netsnoer verschillen willen lezen - dan op één plek op het forum al jouw expertise en ervaringen terugvinden, hetgeen het voor hén ook eenvoudiger maakt.

Dus aan jou het initiatief om daar een échte separate ervaringenplek voor netsnoeren en stekkers voor te maken.

Lijkt me gezien jouw interesse voor die materie ook nog eens erg leuk om te doen toch?

Succes Frank! :thumbsup:
❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️Harbeth❤️

VinceVaros

Quote from: Drone on June 21, 2015, 11:31:19 AM
Dat hoeft niet Frank, ik begrijp je best wel en denk ook zeker dat je met netsnoeren "iets" kunt bijschaven aan de klank, dat er zelfs sprake kan zijn van een mismatch met de apparatuur.

Wat dat aangaat alle respect voor jouw pioniersarbeid.  Ik denk alleen dat je de berichtgeving hierover een beetje moet kanaliseren en wellicht beperken tot een wat meer specifiek daartoe ingerichte plek op het (ieder) forum.

Dit zal de leesbaarheid van vele topics ten goede komen, bovendien kunnen mensen - die meer over de netsnoer verschillen willen lezen - dan op één plek op het forum al jouw expertise en ervaringen terugvinden, hetgeen het voor hén ook eenvoudiger maakt.

Dus aan jou het initiatief om daar een échte separate ervaringenplek voor netsnoeren en stekkers voor te maken.

Lijkt me gezien jouw interesse voor die materie ook nog eens erg leuk om te doen toch?

Succes Frank! :thumbsup:

Dank voor het meedenken, maar die plek was er al.
Aangezet door jouw suggestie heeft dit onderwerp nu een andere plek gekregen http://www.stereoforum.nl/index.php?board=6.0