News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

muziek musica music> love

Started by stereotypisch, June 15, 2015, 22:56:55 PM

Previous topic - Next topic

stereotypisch

Quote from: Maikel on August 14, 2024, 16:27:25 PMPotverdorie Simon, dat doe je goed zeg!!
Zijn werkelijk heel mooie speakers om te zien. Klinkt italiaans dus die kunnen vast enorm muziek maken. Ik zie dat de buizenversterkers gelukkig weer in gebrui zijn, mooi om te zien.
Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan! En blijf ons updaten hehe

Ik heb tegen m'n vrouw gezegd dat ik toch heel binnenkort met de phono-versterker ga beginnen

Ha Maikel,

dank je wel, ik ben er nog niet, de nieuwe speakers leggen weer andere zaken bloot in de set, maar er is een enorme potentie, dus werk aan de winkel.
Veel succes met bouwen van de phono pre!
fluffybunnywho? ()() fortyseventen,
>>yeahthatsright>O<range<<

Maikel

Quote from: stereotypisch on August 15, 2024, 16:08:06 PMHa Maikel,

dank je wel, ik ben er nog niet, de nieuwe speakers leggen weer andere zaken bloot in de set, maar er is een enorme potentie, dus werk aan de winkel.
Veel succes met bouwen van de phono pre!
Dat heb je precies goed gezegd Simon haha.

Dank je, moet er echt mee beginnen anders ligt t hier volgend jaar nog. M'n schouder is bijna weer ok dus dan kan ik bouwen en de boel gaan voorbereiden en plannen.

Veel plezier met luisteren!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set:
- Pioneer VSX-LX51
- Speakers: Peerless PP33 front - Kef UniQ mid
- Projector: Epson EH TW550 720p
- Scherm Kingpin 2.4m

stereotypisch

Quote from: Maikel on August 15, 2024, 17:07:36 PMDat heb je precies goed gezegd Simon haha.

Dank je, moet er echt mee beginnen anders ligt t hier volgend jaar nog. M'n schouder is bijna weer ok dus dan kan ik bouwen en de boel gaan voorbereiden en plannen.

Veel plezier met luisteren!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Goed bezig! en hophop bouwen die hap  :cheesy:

Maikel

Quote from: stereotypisch on August 15, 2024, 18:12:01 PMGoed bezig! en hophop bouwen die hap  :cheesy:
Yes siiiiir, ik blijf t voor me uit schuiven, maar heb vanmorgen een project afgerond waar ik al enige tijd mee bezig was en volgende week een nieuwe dus ik ga nu beginnen!!
Muzikale groet,
Maikel
Stereo-set:
- Analoog: Thorens TD-2001, Benz micro ACE low, Salas Folded Phonopre, Paradise Prereg
- Digitaal: Raspberry pi3B+, LiFePO4wered3, Geekworm (Allo Boss) DAC
- Versterker: Unison research Simply 2
- Luidsprekers: Sonus faber Electa
HT-set:
- Pioneer VSX-LX51
- Speakers: Peerless PP33 front - Kef UniQ mid
- Projector: Epson EH TW550 720p
- Scherm Kingpin 2.4m

stereotypisch

Quote from: Maikel on August 23, 2024, 09:45:54 AMYes siiiiir, ik blijf t voor me uit schuiven, maar heb vanmorgen een project afgerond waar ik al enige tijd mee bezig was en volgende week een nieuwe dus ik ga nu beginnen!!

:cool:

SMF spam blocked by CleanTalk