News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

WAT IS JOUW ABSOLUTE DROOMSET?..

Started by MAZ, May 08, 2015, 11:32:07 AM

Previous topic - Next topic

Onder013

Quote from: dekker_525 on March 28, 2016, 16:02:12 PM

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Welkom op het forum.

Zijn dat infinity's?

Gr,
Henk
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

dekker_525

Ja henk dat zijn de irs beta van infinity echt een super mooi set maar ook zeer zeldzaam maar vind ze kwa design gewoon erg mooi en tijdsloos

dekker_525

dekker_525

Speel zelf ook al enige jaren met infinty hier de rs 6000 met de polydome mit en emmit high op een rotel RB-956AX eind en een velleman Hybride voorversterker buis erg mooi

Technative

Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

Bas Akkerman

De combinatie heb ik nog nooit gehoord, en vanuit je hoofd zomaar mixen blijft gevaarlijk, maar de combinatie van CH Precision en Vivid lijkt me echt een droomset.
"I like silence, I get on great with silence. I don't have a problem with it, it's just silent, so it's kinda life. Well if you gonna break in to it, just try to have a reason for doing it."

Resolution Audio Opus | SBT | Harbeth 30.1 SE | DD18 | Cardas Quadlink | Garrard 301 | SME3012 | Denon DL103