News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

Stekkerblok + netsnoer

Started by Jan, April 14, 2015, 18:40:16 PM

Previous topic - Next topic

Jan

Gebruikt hij de stekkerblokken van jouwhifi daarvoor of 1 van de andere 2?
Verzonden vanaf mijn Nokia Lumia 520
Rega Brio, Rega Apollo CDP
Pro-Ject Perspective + Sumiko Olympia MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Chris Cables The Curious Connector interlink
Pro-Ject Audio Connect it CC phono interlink
JKE hifi bi-wire luidsprekerkabels
Meze Audio 99 Classics

CZ79

Niet letterlijk de blokken van jouwhifi (dwz hij koppt ze daar niet) maar wel exact dezelfde (dus dezelfde blokken die door 100 andere merken onder een eigen naam worden verkocht)
Versterking: Dion Audio Pre-amp 6AF4 | 2x UcD400 Mono
Bron: Moon 180 MiND+PSU | W4S DAC 1 | TaCT RCS 2.0
Luidsprekers: Avalon Acoustics Avatar
Kabels: Dion Audio | Neotech UP-OCC | Meicord

Jan

Krijgen zowel de fase, nul en aarde mono crystal koper i.p.v. messing wat er standaard inzit.
Zit het netsnoer vast aan het stekkerblok of via een IEC connector?

Rega Brio, Rega Apollo CDP
Pro-Ject Perspective + Sumiko Olympia MM-element  + SBooster BOTW AC 16 V voeding
Fyne Audio F501 + IsoAcoustics Gaia III
Chris Cables The Curious Connector interlink
Pro-Ject Audio Connect it CC phono interlink
JKE hifi bi-wire luidsprekerkabels
Meze Audio 99 Classics

Frank2

Quote from: Jan on April 15, 2015, 20:16:17 PM
Krijgen zowel de fase, nul en aarde mono crystal koper i.p.v. messing wat er standaard inzit.
Zit het netsnoer vast aan het stekkerblok of via een IEC connector?

Alles is mono kristal naar keuze met IEC of vaste kabel, in overleg welk type kabel en stekker.
Een set die muziek maakt waardoor ik met volle teugen kan genieten.

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Dorpie

Quote from: CZ79 on April 15, 2015, 11:54:37 AM
Website is niet af, bellen is de beste optie
dat is hij al 3 jaar niet volgens mij  :)) :)) :))
bellen,voor de deur liggen,rooksignalen,het helpt  :))

Onder013

Quote from: Dorpie on April 15, 2015, 20:17:53 PM

Vandaag was hij direct bereikbaar. ik heb er graag wat moeite voor over om vervolgens uitstekende spullen tegen een zeer redelijke prijs aan te schaffen. Bijkomstig, maar niet minder belangrijk vind ik het een heel sympathieke gast.
Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.

Dorpie

Quote from: Onder013 on April 15, 2015, 21:07:26 PM
Vandaag was hij direct bereikbaar. ik heb er graag wat moeite voor over om vervolgens uitstekende spullen tegen een zeer redelijke prijs aan te schaffen. Bijkomstig, maar niet minder belangrijk vind ik het een heel sympathieke gast.
het is zeker een sympathieke gast.

CZ79

xander32

Sympathieke gast; ja. Mooie spullen tegen een redelijke prijs; ja.
Klantgericht; maar heel beperkt.

Quote from: Onder013 on April 15, 2015, 21:07:26 PM

CZ79

Klantgericht is die wel, moet je hem wel eerst te pakken krijgen :-)

Pass-ion

Quote from: Dorpie on April 15, 2015, 20:17:53 PM

:D  Volgens mij ken jij hem aardig goed D.  :clapping:

Ken Ronald inmiddels ook al vele jaren, en wacht nu inmiddels toch al zo,n 3 jaar op een zekeringhouder van HifiTuning..... :withstupid:
En toch vind ik het een sympathieke gast, zit absoluut geen kwaad in die man  :thumbsup:
The more you love your decisions the less you need others to love them

xander32

... en als je hem eindelijk te pakken krijgt aan de telefoon, ben je voor dat je het door hebt zo een uur verder ...

Dorpie

Quote from: xander32 on April 16, 2015, 21:42:02 PM
... en als je hem eindelijk te pakken krijgt aan de telefoon, ben je voor dat je het door hebt zo een uur verder ...
ja dat zeker!
beste is om je vrouw de bestelling te laten doen  :))

Johnieboy

Gisteren de eigenaar geworden van een Furutech  aansluitpowercord TP-TCS31 afgemonteerd met de vergulde FI-E28G/28G in combinatie met een furutech verdeeldoos eTP615E. Ik ervaarde direct een fris en analytische klankkarakter. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de Furutech CF-080 supressor ring wil toevoegen. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), marantz sr7010 surround
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz UD 7007
Weergevers: Elac 247 Sapphire, Elac BS243, Elac BS 203, Elac BS 403 zone 2
Bekabeling: John van Gent B-wire, en Furutech FTP-TCS 31 met furutech stekkerblok fTP-615E

Onder013

Quote from: Johnieboy on August 14, 2016, 10:07:42 AM
Gisteren de eigenaar geworden van een Furutech  aansluitpowercord TP-TCS31 afgemonteerd met de vergulde FI-E28G/28G in combinatie met een furutech verdeeldoos eTP615E. Ik ervaarde direct een fris en analytische klankkarakter. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik de Furutech CF-080 supressor ring wil toevoegen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

deze ring ken ik niet. Wel weet ik dat een soortgelijke ring, gemaakt van messing en ingebouwd in een verdeelblok niets/nauwelijks toevoegt.

Synergie:
Akoestiek - Marantz - Elac - AKG - Cayin & Pioneer cd-loopwerk - Thorens - SME - Shure - IeGo - AudioQuest - WireWorld - DoeHetZelf.