News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

high End Tuning onder zetters/ voetjes Bfly

Started by Frank2, April 10, 2015, 19:21:51 PM

Previous topic - Next topic

Frank2

Ik kreeg vandaag van mijn audio dealer uit Almelo 2 " voetjes" die het geluid zouden verbeteren. De line2 en de HKS serie. Ik moet nog gaan testen maar heb de HKS serie alvast onder de Samsung decoder gezet. Het verschil is wel meteen hoorbaar, het geluid is voller, tevens meer pinpoint detailrijker.

Zal hier meer over schrijven. Volgens een Duitse site waar ze deze ook verkopen is de prijs rond de 40â,¬.
Een set die muziek maakt waardoor ik met volle teugen kan genieten.

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

CZ79

Versterking: Dion Audio Pre-amp 6AF4 | 2x UcD400 Mono
Bron: Moon 180 MiND+PSU | W4S DAC 1 | TaCT RCS 2.0
Luidsprekers: Avalon Acoustics Avatar
Kabels: Dion Audio | Neotech UP-OCC | Meicord

Frank2

Cassiopeia ls, plinius103, tsakiridis alexander, metrum quad, Moon mind, cassiopeia moonbase2

Frank2

De line2 doet precies hetzelfde, geeft een iets voller geluid in het laag midden en de stemmen. Meer pinpoint. De IKEA bamboe slagersblok is daarin een stukje slechter. Die maakt het geluid iets meer pinpoint maar ook kaler.

Martin!!!

Quote from: Frank2 on April 11, 2015, 10:57:38 AM
De line2 doet precies hetzelfde, geeft een iets voller geluid in het laag midden en de stemmen. Meer pinpoint. De IKEA bamboe slagersblok is daarin een stukje slechter. Die maakt het geluid iets meer pinpoint maar ook kaler.

Disagree to disagree  :huh:
mainly British stuff

Frank2

De geprezen bamboe hakblok van IKEA vandaag maar weer teruggebracht. Hoewel iets meer pinpoint werd het middengebied minder vol hier thuis. De voetjes van bfly zijn beter. Kosten ongeveer 40â,¬. Toch hoewel een verbetering houd ik ze niet. Ga eerst zorgen dat de pre goed ingespeeld is want ikbheb het idee dat dat nog niet geheel is gebeurd.

Dorpie

Quote from: Frank2 on April 14, 2015, 15:54:53 PM
De geprezen bamboe hakblok van IKEA vandaag maar weer teruggebracht. Hoewel iets meer pinpoint werd het middengebied minder vol hier thuis. De voetjes van bfly zijn beter. Kosten ongeveer 40â,¬. Toch hoewel een verbetering houd ik ze niet. Ga eerst zorgen dat de pre goed ingespeeld is want ikbheb het idee dat dat nog niet geheel is gebeurd.
voro de vrouw was het wel een upgrade  :D