News:

Welkom op Stereoforum! Heb je verbeterpunten of opmerkingen? Laat het ons hier weten: Algemeen\Stereoforum Algemeen\Forum Feedback. Alvast bedankt!

Main Menu

De X-fi komt weer terug dit jaar... ??

Started by Pass-ion, March 24, 2015, 18:49:49 PM

Previous topic - Next topic

Pass-ion

Er gaan zeer sterke geruchten de ronde dat de X-fi weer terug komt dit jaar  :R
De datum dat het evenement zou plaatsvinden is 26/27 September en de locatie zou wederom de Koningshof te Veldhoven moeten gaan worden...
Er wordt gesproken over 50 ruimtes waar inmiddels al een optie op zou zijn gedaan.

Zelf zou ik het absoluut tof vinden als de X-fi weer terug komt want ik heb het toch altijd wel als een leuke en interessant happening ervaren.
Ben benieuwd naar de mening van de andere forumleden; wie gaat er als blijkt dat het definitief doorgaat, en zo ja welke dag ?   
The more you love your decisions the less you need others to love them

xander32

Als die er dit jaar komt, zal ik ook zeker 1 van beide dagen er een kijkje gaan nemen.
T.z.t. wellicht vanuit het forum daar iets afspreken? Lijkt mij wel een toffe M&G.

Eddye

Afhankelijk van een aantal factoren (niet de minste het daadwerkelijk doorgaan van deze beurs) ben ik van de partij.
Devialet 200 <> Bowers & Wilkins 805 Diamond <> Aurender N100 <> Clearaudio Concept MC <> Audioquest Rocket 44/Coffee USB

Pass-ion

Quote from: xander32 on March 24, 2015, 19:34:32 PM
T.z.t. wellicht vanuit het forum daar iets afspreken? Lijkt mij wel een toffe M&G.

Lijkt me leuk  :thumbsup:

QuattroNL

Mits er interessante merken staan lijkt me dit ook zeker de moeite van een bezoekje waard.
Stereospul: Marantz PM15S2-LE - Totem Arro - Squeezebox Touch (+BOTW) - Oppo BDP83. Kabels: Nordost Superflatline - JIB Germany - W&M AC01 - Alpha3+Furutech. Tweaks: Crusade Audio Diamond II dempingsplaat - Crusade Audio cable clamps - Audio stroomgroep (Furutech wcd, Siemens zekering, Belden kabel)

Dorpie

Quote from: QuattroNL on March 24, 2015, 20:52:21 PM
Mits er interessante merken staan lijkt me dit ook zeker de moeite van een bezoekje waard.
wat is intressant!?
kom op gewoon ff gezellig langskomen en ook onbekende merken bekijken..de mensen er achter..
hoort toch ook er bij..

allemaal naar de bekende merken rennen ,kunnen we ook wel in de winkels na de show  :)

Dorpie

Quote from: xander32 on March 24, 2015, 19:34:32 PM
Als die er dit jaar komt, zal ik ook zeker 1 van beide dagen er een kijkje gaan nemen.
x2  :anyone: :welkom: :goodposting:

QuattroNL

Quote from: Dorpie on March 24, 2015, 21:25:14 PM
wat is intressant!?
kom op gewoon ff gezellig langskomen en ook onbekende merken bekijken..de mensen er achter..
hoort toch ook er bij..

allemaal naar de bekende merken rennen ,kunnen we ook wel in de winkels na de show  :)
Ben al een paar keer op shows geweest en daar staan heel wat merken die me weinig doen.
Enkele merken vind ik interessant maar opzich ken ik die nu ook wel.
En tja, ik ben toch niet in de markt voor iets anders dus weet nog niet of ik ga. Zie tegen die tijd wel.
Stereospul: Marantz PM15S2-LE - Totem Arro - Squeezebox Touch (+BOTW) - Oppo BDP83. Kabels: Nordost Superflatline - JIB Germany - W&M AC01 - Alpha3+Furutech. Tweaks: Crusade Audio Diamond II dempingsplaat - Crusade Audio cable clamps - Audio stroomgroep (Furutech wcd, Siemens zekering, Belden kabel)

Dorpie

Quote from: QuattroNL on March 24, 2015, 21:49:34 PM
Ben al een paar keer op shows geweest en daar staan heel wat merken die me weinig doen.
Enkele merken vind ik interessant maar opzich ken ik die nu ook wel.
En tja, ik ben toch niet in de markt voor iets anders dus weet nog niet of ik ga. Zie tegen die tijd wel.
ach mij ook sommige merken,maar vind het toch altijd interessant om even onder gelijk gestemden te zijn en toch wat te bekijken.

Technative

Koel! Op zeker een leuke mogelijkheid voor een M&G!  :pompom:
Versterking: Marantz PM-11S3 (Stereo), Marantz SR7008 (HT)
Bron: Marantz NA-11S1, Marantz CD63 KI, Dune HD DUO 4K, Pioneer BDP71, Raspberry Pi2 (MoOde) met Digiberry+, Pro-Ject Esprit
Weergevers: Adam Audio Pencil MK3, Elac BS243, Elac CC200.2, Velodyne DD-15+
Bekabeling: Vicol High Density LS cable, AQ NRG-10, Cassiopeia MonoX Copper XLR interlink, Alpha 3, AQ Vodka CAT, Bamboo MH03 Powerstrip

Dorpie

zoals het er naar uit ziet gaat de show door!!
er is behoorlijk wat belangstelling naar ik heb gehoord! :hug:

Pass-ion

Quote from: Dorpie on March 26, 2015, 18:19:21 PM
zoals het er naar uit ziet gaat de show door!!
er is behoorlijk wat belangstelling naar ik heb gehoord! :hug:

Dat is mooi  :clapping:

Dorpie

xander32

Alvast op de kalender zetten :thumbsup:.

Wie hebben er nog meer het voornemen om er naar toe te gaan en op welke van beide dagen?

CZ79

Lijkt me wel weer eens leuk, ik denk dat zaterdag voor mij de beste optie is
Versterking: Dion Audio Pre-amp 6AF4 | 2x UcD400 Mono
Bron: Moon 180 MiND+PSU | W4S DAC 1 | TaCT RCS 2.0
Luidsprekers: Avalon Acoustics Avatar
Kabels: Dion Audio | Neotech UP-OCC | Meicord